اقساط 24 ماهه, اکسسوری, بازار مبل در تهران, بازار مبل در کرج, بازار مبل قسطی, بهترین مبل در تهران, بهترین مبل در کرج, بورس مبل قسطی, بورس مبل قسطی در تهران, بورس مبل قسطی در کرج, خرید مبل قسطی, دکوراسیون, فروش مبل قسطی, مبل ارزان قسطی, مبل اقساطی, مبل ال قسطی, مبل بازنشستگان, مبل بازنشستگان در تهران, مبل بازنشستگان در کرج, مبل تهران, مبل در تهران, مبل در کرج, مبل راحتی قسطی, مبل قسطی, مبل قسطی از دم قسط, مبل قسطی با چک, مبل قسطی با سفته, مبل قسطی با کسر از حقوق, مبل قسطی بازنشستگان, مبل قسطی بازنشستگان تامین اجتماعی, مبل قسطی بازنشستگان در تهران, مبل قسطی بازنشستگان در کرج, مبل قسطی بدون پیش پرداخت, مبل قسطی بدون سود, مبل قسطی بدون ضامن, مبل قسطی ترک, مبل قسطی تهران, مبل قسطی در تهران, مبل قسطی در کرج, مبل قسطی کرج, مبل قسطی مستمری بگیران, مبل کرج, مبلمان, مبلمان اقساطی, مبلمان اقساطی بازنشستگان کرج, مبلمان قسطی

دکوراسیون مینیمال با مبلمان اقساطی در کرج

بورس مبلمان اقساطی

دکوراسیون مینیمال با مبلمان اقساطی در کرج

بهتر است اول از همه به پاسخ این سوال بپردازیم که اصلا مینیمال چیست؟  لغت مینیمال به چه معناست و ریشه آن از کجاست؟

واژه مینیمال

معنی لغوی واژه ی مینیمال حداقل است، که این یک واژه ی لاتین بوده و معنی حداقل دارد. هرگاه در کار و یا فعالیتی قصد داشته باشید با حداقل جزئیات استفاده کنید در اصل از سبک مینیمال و یا به اصطلاح مینیمالیسم تبعیت کردید. شهرت این سبک به ساده گرایی و خلق اثاری با سادگی هرچه تمام تر است. مینیمالیسم یک هنر است و این هنر میتواند با استفاده از حداقل جزئیات زیبایی خاصی را خلق کرد.

این سبک یکی از معروف ترین سبک های حال حاضر است که طرفداران بسیاری دارد. که سادگی از ارکان مهم این سبک هست و از آن برای ساده تر کردن فضا استفاده میشود.

حال که توضیحات مختصر اما کلی در رابطه با سبک مینیمال داده شد، میتوانیم به صورت تخصصی تر در رابطه با نحوه استفاده از سبک مینیمال در چیدمان منزل و یا حتی محیط کار صحبت کنیم.

برای شروع به بررسی تک تک بخش های خانه میپردازیم که شامل آشپزخانه، پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کار، لابی و غیره میشود.

دیزاین مینیمال

دیزاین مینبمال اتاق خواب ویژگی هایی دارد که در ادامه به آن مبپردازیم؛ از عواملی که دیزاین اتاق را به سبک مینیمال تبدیل میکند، استفاده از رنگ سفید است. البته استفاده از این عنصر به تنهایی کافی نیست و عواملی دیگر هم لازمه این سبک است.

برای دیزاین دیوار بهتر است از رنگ های خنثی خصوصا رنگ سفید استفاده کنید. توجه داشته باشید استفاده از پترن و یا الگو های زیاد برای دیوار استفاده نکنید. اگر قصد دارید حتما برای دیوار ها از الگو استفاده کنید، الگو های با طرح های محو گزینه ای مناسب است . در دیزاین مینیمال مجاز به استفاده از تابلو هستید اما تا زمانی که حالتی شلوغ  به فضا ندهد.

پنجره در سبک مینیمال

پنجره در سبک مینیمال باید به گونه ای باشد که در طول روز نور طبیعی فضای اتاق را فرا بگیرد. در شب که نور طبیعی وجود ندارد استفاده از نورپردازی های فلت و غیر مستقیم، ایده ی خوبی میتواند باشد.

معمولا برای اتاق خواب هایی با سبک مینیمال از لوستر استفاده نمیشود، نورهای نقطه ای و یا هالوژن ها جایگزین بهتری برای نور پردازی اتاق میباشد. برای پرده ها حدالامکان از ساده ترین نوع استفاده بفرمایید.

سرویس خواب در این سبک نقش بسیار مهمی دارد، دقت بفرمایید سرویس خوابی که انتخاب میکنید از خطوط صاف و شکسته برخوردار باشد. برای انتخاب رنک رو تختی از رنگ های روشن مخصوصا سفید استفاده کنید. از رنگ هایی که اختلاف بسیار  زیاد و فاحشی با سبک مینیمال و رنگ بندی اتاقتان دارد دوری کنید.

بورس مبلمان اقساطی

سبک مینیمال

همانطور که ابتدا توضیح داده شد، سبک مینیمال یعنی استفاده از حداقل هاست، پس برای دیزاین اتاق خوابتان این قانون را حتما در نظر بگیرید و سعی کنی از استفاده از وسایل اضافی پرهیز کنید. در صورتی کف اتاقتان را کف پوش و پارکت کرده اید میتوانید از فرش استفاده نکنید. ترجیحا به سراغ نصب تلویزیون در این اتاق خواب ها نروید چون علاوه بر شلوغی اتاق باعث ایجاد درگیری ذهنی ست کرد سایر اقلام با تلویزیون میشوید. در صورتی که تمایل به استفاه از مبل در اتاق خواب را دارید بهتر است از مبلمان هایی ظریف و جمع و جور استفاده کنید.

میزان فضای باقی مانده را در نظر بگیرید، در صورتی فضای قابل توجهی خالی مانده، صندلی های پارچه ای و راحتی، گزینه ای مناسب برای شماست. همچنین استفاده از گیاهان اپارتمانی اما به اندازه ای که فضای محیط را شلوغ نکند گزینه ای دیگریست که میتوانید از آن استفاده کنید.

برای انتخاب متکا و بالش، از پارچه هایی استفاده بفرمایید که با سبک مینیمالیستی همخوانی داشته باشد؛ دوخت و دوز زیادی نداشته باشد و حس آرامش و راحتی را القا کند.

بورس مبلمان اقساطی

سرویس بهداشتی

احتمالا نمیدانستید که حتی سرویس بهداشتی و حمام را هم میتوانید به سبک مینیمال دیزاین کنید. با کمی تغیرات و کم زیاد کردن بعضی وسایل سرویس بهداشتی منزل را میتوانیم به سبک مینیمال دربیاوریم. وسایلی که در سبک مینیمال بسیار مهم است آینه هاست. حتی اگر سرویس بهداشتی کوچکی دارید با انتخاب یک آینه بزرگ، خطای دید ایجاد میشود و فضای سرویس بهداشتی بزرگ تر به چشم می آید.

تا جایی که امکان دارد از وسایل اضافی استفاده نکنید و کمترین و ضروری ترین وسایل مورد نیاز را در کمد روشویی بگذارید. استفاده از یک کاکتوس برای جذاب کردن فضا گزینه ای مناسب است. یک دمپایی سفید با سبک مونوکروم به راحتی ست می شود و جایگزین خوبی برای زیرپایی هایی که عموما استفاده میشود است. رعایت بهداشت بسیار حائز اهمیت است اگر سرویس بهداشتی، ایرانی است همیشه آن را تمیز نگه دارید و اگر فرنگی است در پوش آن همیشه ببندید.

برای دیزاین مینیمال حمام ، دو حالت وجود دارد؛ دیزاین برای حمام دارای وان و حمام بدون وان . توجه داشته باشید وسایل های داخل حمام را لبه وان نگذارید. کنار وان یک چهارپایه ضدآب بگذارید تا به غیر از زیبایی، در مواقع لزوم بتوانید استفاده کنید. برای حمام های بدون وان یک نظم دهنده ی مناسب تعبیه کنید، تریجیحا محفضه ای انتخاب کنید که درب داشته باشد. تا لوازمی که درون آن قرار میدهید دیده نشود. برای شیرآلات از رنگ های خنثی حدالامکان سفید یا نقره ای مات استفاده کنید. دیوار خروجی سرویس بهداشتی را برای نصب حوله خشک کن بذارید تا از قسمت سرویس بهداشتی و حمام تفکیک شود.

بورس مبلمان اقساطی

ارتباط با ما:   09918383453

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *