اقساط 24 ماهه, اکسسوری, بازار مبل در تهران, بازار مبل در کرج, بازار مبل قسطی, بهترین مبل در تهران, بهترین مبل در کرج, بورس مبل قسطی, بورس مبل قسطی در تهران, بورس مبل قسطی در کرج, خرید مبل قسطی, دکوراسیون, سرویس خواب قسطی, غذا خوری قسطی, فروش مبل قسطی, مبل ارزان قسطی, مبل استیل قسطی, مبل اقساطی, مبل ال قسطی, مبل بازنشستگان, مبل بازنشستگان در تهران, مبل بازنشستگان در کرج, مبل تخت خوابشو قسطی, مبل تهران, مبل در تهران, مبل در کرج, مبل راحتی قسطی, مبل سلطنتی قسطی, مبل قسطی, مبل قسطی از دم قسط, مبل قسطی با چک, مبل قسطی با سفته, مبل قسطی با کسر از حقوق, مبل قسطی بازنشستگان, مبل قسطی بازنشستگان تامین اجتماعی, مبل قسطی بازنشستگان در تهران, مبل قسطی بازنشستگان در کرج, مبل قسطی بدون پیش پرداخت, مبل قسطی بدون سود, مبل قسطی بدون ضامن, مبل قسطی ترک, مبل قسطی تهران, مبل قسطی در تهران, مبل قسطی در کرج, مبل قسطی کرج, مبل قسطی مستمری بگیران, مبل کرج, مبل کلاسیک قسطی, مبلمان, مبلمان اقساطی, مبلمان اقساطی بازنشستگان کرج, مبلمان قسطی

دکوراسیون مونوکروم با مبلمان اقساطی بازنشستگان کرج

بازار مبلمان اقساطی

دکوراسیون مونوکروم با مبلمان اقساطی بازنشستگان کرج

یکی از سبک های مدرن که می تواند دکوراسیون محیط را متحول و خاص کند سبک مونوکروم است. این سبک بسیار متفاوت و منحصر به فرد است. حال بهتر است به این مسئله بپردازیم که اصلا سبک مونوکروم چیست؟ سبک مونوکروم به سبکی گفته می شود. که که از تنها یک رنگ اما با طیف های مختلف در دکوراسیون استفاده شود. مانند انواع طیف رنگی سبز و یا انواع طیف رنگی آبی و غیره.

البته می تواند از رنگ های دیگری غیر از رنگ غالب نیز استفاده کرد. جسورانه اما به مقدار بسیار کم باید در سبک از دکوراسیون استفاده شود.

سبک دکوراسیون مونوکروم چیست؟

روحیات، فرهنگ و سلیقه افراد، رابطه ی مستقیمی با انتخاب سبک دکوراسیون منزل و یا حتی محیط کار دارد. متاسفانه تنوع بسیار کمی در دکوراسیون های معمول وجود دارد. سبک مونوکروم می تواند انتخاب خوبی برای افرادی که دنبال یک سبک جدید و خاص هستند باشد.

برای ایجاد این سبک می بایست. از یک رنگ در طیف ها مختلف به عنوان رنگ اصلی و یک مقدار خیلی کم از رنگ های متضاد و مکمل استفاده کرد. به همین علت برخی به دکوراسیون مونوکرم ، طراحی تک رنگ میگویند. البته در این سبک ممکن است از جند رنگ استفاده شود.

از خصوصیات مهم این سبک دکوراسیون القای حس انسجام ، وحدت  و همچنین هماهنگی است. که علت آن استفاده از طیف های مختلف تنها یک رنگ است. پردازش مغز هنگام دیدن دکوراسیون های تک رنگ، سریع تر می شود، در نتیجه حسی خوشایند به شخص م یدهد.

رنگ های سبک دکوراسیون مونوکروماتیک چیست؟

طبق توضیحاتی که ابتدا داده شد برای سبک مونوکروم  از یک رنگ به عنوان رنگ قالب استفاده میشود. رنگ منتخب را در طیف های مختلف روشن و تیره بکار گرفته می شود. تمامی رنگ ها تنالیته ی تیره و روشنی دارند که میتوان آن ها را در کنار هم استفاده کرد. اما مسئله ای که وجود دارد آن است که رنگ هایی برای دیزاین به سبک مونوکروم مناسب تر است.

از نکاتی که باید به آن توجه کرد انتخاب رنگی است که چشم را خسته نکند و القا کننده احساس ارامش باشد. رنگ آبی جز انتخاب های مناسب برای این سبک است زیرا تمامی مشخصاتی که مناسب این سبک است را دارد. رنگ آبی نه تنها به صورت تک رنگ بلکه در کنار رنگ های متضاد هم قابل استفاده است.

بازار مبلمان اقساطی

سبک مونوکروم سفید

استفاده از رنگ سفید برای دیزاین مونوکروم انتخابی سخت و پر چالش است. برای انتخاب رنگ متضاد و مکمل نهایت دقت را بکار برد تا دکوراسیونتان خسته کننده و بی روح نشود. انتخاب سبک مونوکروم سفید بیشتر مناسب خانه های کوچک و یا کم نور است. رنگ سفید قابلیت بزرگتر و پر نور تر نشان دادن فضا را دارد.

طراحی داخلی مونوکروماتیک سیاه

برای استفاده از رنگ مشکی در سبک مونوکروم، باید از جسارت بالایی برخوردار بود. رنگ مشکی در سبک مونوکروم بیشتر مناسب فضا هایی با متراژ بالا می باشد. به دلیل آنکه رنگ مشکی باعث بسته تر شدن فضا می شود. برای جلوگیری از یکنواختی و دلگیر نشدن. فضا بهتر از تعداد کمی رنگ متضاد و مکمل استفاده نمود همچنین گیاهانی با برگ های بزرگ انتخابی خوب برای نوع دکوراسیون است. تاثیر لوستر و آویز های براق را از یاد نبرید؛ این اقلام در کنار رنگ مشکی جلای بسیار زیادی دارد.

سبک دکوراسیون مونوکروم سبز

خاصیت رنگ سبز القای حس آرامش است، با استفاده از این رنگ در دکوراسیون، می توانید احساس آرامش را به فضا بدهید. ترکیب طیف های مختلف تیره و روشن سبز را می توان برای بسیاری از محیط ها مانند اتاق خواب آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی و حمام  استفاده نمود.

بازار مبلمان اقساطی

اصول چیدمان مونوکروم خانه

برای پیاده سازی سبک مونوکروم، می بایست دقت بالایی بکار برد ، همچنین استاندارد های دیزاین را رعایت کرد زیرا به دلبل استفاده از تنها یک رنگ در دکوراسیون ممکن است فضا یکنواخت و کسل کننده شود علاوه بر این این سبک ممکن است مورد پسند همگان قرار نگیرد. برای بکار گیری سبک مونوکروم بهتر است نکاتی را که در ادامه توضیح داده می شود را رعایت کنید.

  • با توجه به متراژ فضا رنگ مناسب را انتخاب کنید و ترکیب رنگی های مونوکروم را بشناسید.
  • میتوانید ابتدا محیط هایی از قبیل سرویس بهداشتی و حمام که فضای کوچکی دارند را به سبک مونوکروم دربیاورید.
  • ممکن است فضا های کوچک با سبک مونوکروم با سلیقه شما همخوانی داشته باشد، پس در این صورت پشنهاد میشود از دیزاین اتاق خواب شروع کنید و بعد به سراغ سایر قسمت های خانه بروید.
  • استفاده از طرح های تکرار شونده به عنوان کاغذ دیواری و کف پوش و ترکیب آن با استایل مونوکروم از کسل کننده شدن و یکنواختی فضا جلوگیری میکند.
  • استفاده از مقدار کمی رنگ متضاد در دکوراسیون به سبک موکروم جذابیت فضا را دو چندان میکند و جلوه ی خاصی به دکوراسیون میدهد.
  • از طیف های رنگی که ترکیب خوبی با استایل مونوکروم دارد، طیف رنگی خنثی است که تقریبا ترکیب خوبی با تمامی رنگ های سرد و گرم دارد.
  • استفاده از مجسمه و المان های مدرن از گزینه های دیگریست که میتوان برای جلوگیری از کسل شدن دیزاین مونوکروم استفاده کرد.

بازار مبلمان اقساطی

ارتباط با ما:    09918383453

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *