اقساط 24 ماهه, اکسسوری, بازار مبل در تهران, بازار مبل در کرج, بازار مبل قسطی, بهترین مبل در تهران, بهترین مبل در کرج, بورس مبل قسطی, بورس مبل قسطی در تهران, بورس مبل قسطی در کرج, خرید مبل قسطی, دکوراسیون, غذا خوری قسطی, فروش مبل قسطی, مبل ارزان قسطی, مبل استیل قسطی, مبل اقساطی, مبل ال قسطی, مبل بازنشستگان, مبل بازنشستگان در تهران, مبل بازنشستگان در کرج, مبل تخت خوابشو قسطی, مبل تهران, مبل در تهران, مبل در کرج, مبل راحتی قسطی, مبل سلطنتی قسطی, مبل قسطی, مبل قسطی از دم قسط, مبل قسطی با چک, مبل قسطی با سفته, مبل قسطی با کسر از حقوق, مبل قسطی بازنشستگان, مبل قسطی بازنشستگان تامین اجتماعی, مبل قسطی بازنشستگان در تهران, مبل قسطی بازنشستگان در کرج, مبل قسطی بدون پیش پرداخت, مبل قسطی بدون سود, مبل قسطی بدون ضامن, مبل قسطی ترک, مبل قسطی تهران, مبل قسطی در تهران, مبل قسطی در کرج, مبل قسطی کرج, مبل قسطی مستمری بگیران, مبل کرج, مبل کلاسیک قسطی, مبلمان, مبلمان اقساطی, مبلمان قسطی

انواع مبلمان قسطی در کرج

انواع مبلمان قسطی در کرج

با آنکه مبلمان هایی با طراحی و تنوع بسیار زیادی وجود دارد، اما پایه اساس خاصی در طراحی مبلمان وجود دارد و بر اساس این استاندارد ها میبایست طراحی صورت پذیرد.

یک مبلمان استاندارد با هر طرح و شکلی می بایست این اصول در طراحی و ساختش رعایت شده باشد.

کلاف یا همان اسکلت و بدنه مبل به 14 دسته تقسیم میشود حال آنکه ان مبل دارای هر طرح و رنگی باشد.

مبلمان چستر فیلد

مبلمان هایی که دارای  لمسه دوزی های زیاد در سراسر تکیه گاه و پشت مبلمان میباشد را چستر فیلد میگویند. این مبلمان دارای دسته های پیچ خورده وگرد است. و ارتفاع دسته با تکیه کاه برابر است.

در گذشته برای ساخت مبل چستر فیلد از پارچه هایی با جنس چرم استفاده میشد. اما رفته رفته  پارچه هایی با طرح و جنس متنوع برای این نوع مبلمان بکار گرفته شده است.

مبلمان قسطی تهران

مبل قطعه ای

مبلمانی وجود دارند که به چندین قطعه تقسیم میشوند. و این قطعات را میتوان شکل های گوناگون در کنار هم چیدمان کرد، این نوع مبلمان به مبل قطعه ای معروف است.

مبل چِیس

نشیمن مبلمان چیز به صورت کشیده بوده و ممکن است حالتی صاف یا منحنی داشته باشد. در قسمت تکیه گاه قوسی اندک وجود دارد که با توجه به وضعیت کمر طراحی شده. این سبک مبلمان بیشتر در اتاق خواب هایی با متراژ زیاد استفاده میشود. مدل دسته دار ان هم بیشتر در کنار استخر ها مورد استفاده قرار میگیرد.

مبل کبریل

مبلمان کبریل سبکی اشرافی و شکوهمند است که با نام مبل کویین یا ملکه نیز معرفی میشود. همانطور که پیشتر گفتیم شکل ظاهری شکوهمند و مجلل با پایه های خمیده به بیرون دارد. که در دهه ی 18 میلادی رواج پیدا کرده. که البته اغلب در خانه. پادشاهان. دیده. میشده. است. اکنون هم بیشتر در خانه هایی با متراژ بزرگ که سبک اشرافی و تجملاتی دارند مورد استفاده قرار میگیرد.

مبل تکیه گاه شتری

مبلمان سبک شتری دارای تکیه گاه خمیده و دارای قوز هایی میباشد که گاهی تا 3 قوز هم میرسد. مبلمان شتری سبکی است که  اعراب و بالاخص شیوخ و ثروتمندان عرب استفاده میکنند. این سبک میتواند جلوه ای تازه و اعیانی به به خانه و دکوراسیون شما بدهد.

مبل تختشو

همانطور که از اسم این مبل مشخص است. از این مبلمان برای راحتی هرچه بیشتر مصرف کننده. طراحی شده. و حتی قابلیت استفاده به عنوان تخت برای استراحت هم دارد. مبمان تخت خواب شو مناسب فضاهایی کوچک و یا خانه هایی با رفت و امد زیاد است تا بتواند فضایی برای استراحت اهالی منزل و یا مهمان ها فراهم کند.

مبلمان قسطی تهران

مبل لاوسون

لاوسون بخاطر طراحی سبک اش جز مبل راحتی به حساب می آید، طراحی این نوع مبلمان به این صورت است که نشمنگاه نرم و قابل حرکت داشته باشد همچنین دارای دسته های آن راحت میباشد تا در مواقعی  که احتیاج به ریلکس کردن و یا تماشای تلویزیون بودید از این مبلمان بتوانید استفاده کنید.

مبل تاکسیدو

اگر بخواهیم راجع به سبک تاکسیدو توضیح دهیم بهتر است بگوییم کلاف و ساختمان این نوع مبل شبیه به مبلمان چستر بوده و دسته هایی هم ارتفاع با تکیه گاه دارد اما سبکی ساده تر با سطحی صاف و یکدست بدون پیچیدگی و انحنایی که معمولا مبل چستر دارد ، هست.

مبل دسته دار دو نفری

مبلی برای فضا های کوچک و نشستن دو نفره است زیرا مبلی جمع و جور و راحت است که پشتی صاف و بدون خمیدگی دارد.

مبل دسته غلطکی

این مبلمان جز مبلمان راحتی میباشد. نشیمنگاه این مبل بسیار نرم راحت بوده و مناسب ریلکس کردن بعد از یک روز کاری پر مشغله است. این مدل مبلمان پشتی غیر قابل تغییر و حرکت دارد و پر رنگ ترین مشخصه آن دسته های گرد آن است. و به راحتی با دکوراسیون های اسپرت قابل ست کردن است.

مبل بریج واتر

بریچ واتر سبکی از مبلمان است که معرف راحتی و معمولی بودن مبل میباشد. اناتومی آن به این گونه است که دسته هایی پایین تر از پشتی قرار دارد و کمی به پهلو قرار دارد. با انکه دارای سبکی است گه میتوان در بیشتر نقات خانه استفاده نموند اما خیلی سبک پر طرفداری نیست. بریچ واتر برای علاقه مندان به سبک راحتی و سنتی بسیار گزینه مناسبی است.

مبل تختخوابشو

از مبلمان هایی که امروزه بسیار پرطرفدارشده. است. میتوان به مبلمان های تخت شو اشاره کرد. این سبک مبلمان اغلب در خانه های کوچک و یا پر رفت و امد  مورد استفاده قرار میگیرد. حالت تخت شو این مبلمان میتواند فضای کافی برای استراحت مهمان های شما ایجاد کند. برخی از این مبلمان پشتی های ثابت داشته و نشمینگاه آن باز میشود و به تخت تبدیل میشود، برخی دیگر مهم نشیمنگاه ثابت و پشتی آن رو به عقب باز میشود و فضایی رو برای خواب ایجاد میکند.

مبل لاوست

مبلمان لاوست ، مبلمانی است دو نفره و به همین علت اسم آن را از یک اصطلاح رمانتیک برگرفته اند. این سبک مبلمان غالب اوقات برای قسمتی از اتاق نشیمن د ر کنار بقیه مبلمان بکارگرفته. میشود. این سبک را در طرح و مدل های مختلف میتوان طراحی کرد.

مبل قسطی تهران

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *