اقساط 24 ماهه, اکسسوری, بازار مبل در تهران, بازار مبل در کرج, بازار مبل قسطی, بهترین مبل در تهران, بهترین مبل در کرج, بورس مبل قسطی, بورس مبل قسطی در تهران, بورس مبل قسطی در کرج, خرید مبل قسطی, دکوراسیون, فروش مبل قسطی, مبل ارزان قسطی, مبل استیل قسطی, مبل اقساطی, مبل ال قسطی, مبل بازنشستگان, مبل بازنشستگان در تهران, مبل بازنشستگان در کرج, مبل تخت خوابشو قسطی, مبل تهران, مبل در تهران, مبل در کرج, مبل راحتی قسطی, مبل سلطنتی قسطی, مبل قسطی, مبل قسطی از دم قسط, مبل قسطی با چک, مبل قسطی با سفته, مبل قسطی با کسر از حقوق, مبل قسطی بازنشستگان, مبل قسطی بازنشستگان تامین اجتماعی, مبل قسطی بازنشستگان در تهران, مبل قسطی بازنشستگان در کرج, مبل قسطی بدون پیش پرداخت, مبل قسطی بدون سود, مبل قسطی بدون ضامن, مبل قسطی ترک, مبل قسطی تهران, مبل قسطی در تهران, مبل قسطی در کرج, مبل قسطی کرج, مبل قسطی مستمری بگیران, مبل کرج, مبل کلاسیک قسطی, مبلمان, مبلمان اقساطی, مبلمان اقساطی بازنشستگان کرج, مبلمان قسطی

چیدمان مبل ال با مبلمان اقساطی در کرج

مبل ال اقساطی در کرج

چیدمان مبل ال با مبلمان اقساطی در کرج

مبلمان ال

امروزه مبلمان ال از محبوبیت چشم گیری برخوردارشده. مبل ال به غیر از ضاهر مدرن و شیکی که دارد، فضای کمتری را نسبت به سایر مبلمان ها اشغال میکند. این نوع مبلمان در دسته ی مبلمان مدرن جای میگیرند.

مبل ال سبب میشود تا سالن پذیرایی چهره ی مدرن و منحصر به فردی داشته باشد. مبل ال باعث میشود فضای زیادی بدست بیاورید البته این امر مستلزم چیدمان صحیح این نوع مبلمان است. برای این چیدمان یکسری نکات مهمی وجود دارد که باید آنهارا در نظر بگیرید. مبلمان ال معمولا برای خانه های با متراژ پایین بیشتر مورد استفاده قرار میگیرید.

مبل ال انگلیسی

اسم این مبلمان برگرفته است حروف L  انگلیسی است، زیرا حالت ضاهری مبلمان به شکل ال انگلیسی میباشد. حدود دو سوم قسمت مبلمان به صورت افقی در کنار هم قرار میگیرد و بقیه قسمت های مبل در زاویه 90 درجه از آن قرار میگیرد، به این معنا یک ضلع بزرگ از مبلمان در زاویه 90 درجه با ضلع کوچکتر قرار میگرد؛ البته لزومی ندارد که کاملا زاویه تیز و 90 درجه داشته باشد، کمی قوس دار بودن مبلمان ال طراحی نوین و جدیدی است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده، این نوع مبلمان را مبل ال گرد مینامند.

ال

مبلمان ال یکی از بهترین انتخاب ها برای سالن های مستطیل شکل است، با توجه به آنکه تعداد تکه های سرویس مبل ال میتواند تغییر کند، برای سالن هایی که کمی کوچک هستند از یک تکه مبل دو نفره و یک تکه مبل تک نفره در مجاورت هم قرار دهید؛ همچنین برای سالن های مستطیل شکل بزرگ از دو تکه مبل دو نفره استفاده کنید. این مسئله را در نظر داشته باشید هیچ ایرادی ندارد اگر هر دو ضلع یک اندازه و مساوی باشد.

تنوع در چیدمان مبل ال بسیار زیاد است. و انواع مدل ها میتوان چیدمان کرد. برای مثال اگر سالن شما طول زیادی دارد. و قصد دارید از مبلمان 7 نفره استفاده کنید. دو کاناپه سه نفره کنار هم و به موازات قسمت طولی سالن بگذارید. برای قسمت عرضی سالن هم تکه تک نفره مبل را قرارداده. به مجاورت باقی مبلمان بچسبانید.

با آنکه استفاده میز وسط با مبل ال مانعتی ندارد اما توصیه میشود برای چیدمانی که هم اکنون توضیح داده شد میز وسط برای این نوع چیدمان بهتر است استفاده نشود.

مبل ال اقساطی در کرج

ال کاژو

چیدمان مبل در گوشه و کنج دیوار بیشتر مناسب سالن هایی با متراژ پایین است؛ قرار دادن مبل در کنج دیوار باعث میشود فضای وسط سالن دلبلز تر دیده شود. برای این نوع چیدمان دو قسمت مبل را در دوضلع دیوار قرار دهید به طوری که گوشه های مبل به هم برسند.

طراحی مبل ال کاژو، بر خلاف اکثر مبلمان های ال، بیشتر حالتی کلاسیک دارد؛ حتی میتوان گفت اصلا جز مبلمان های مدرن به حساب نمی آید. تنوع در چیدمان مبل ال کاژو بسیار بالاست و عموما در قسمت کنج قرار میگیرد. در ساخت آن از تشک های دوبل استفاده میکنند که باعث راحتی هرچه تمامتر آن میشود.

مبل ال اقساطی در کرج

در آخر

با توجه به گفته های پیشین در این مقاله، مبلمان ال به حالت گرد و قوش دار هم طراحی و تولید میشود و لزومی ندارد حتما زاویه ای تیز و 90 درجه داشته باشد. ال گرد مزایا و معایب خاص خودش را دارد، با انتخاب این مدل میتوانید صمیمیت و نزدیکی خاصی را با اعضای خانواده و مهمان ها تجربه کنید؛ اما در نظر داشته باشید که در قسمت پشت مبلمان ممکن است فضای پرتی ایجاد شود، به همین علت برای دیوار های قوس دار و گرد مناسب تر است.

مبل ال اقساطی در کرج

ارتباط با ما:    09918383453

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *